طراح وب ایران

مجله طراحی وب ایران زمین

طراح وب ایران

مجله طراحی وب ایران زمین

  • ۱
  • ۰
به عنوان وب سایت های مراقبت های بهداشتی ارائه خدمات گوناگون مانند جزئیات دقیق و اطلاعات در مورد شرایط پزشکی مختلف، استفاده می کند و عوارض جانبی داروها و قرار ملاقات برای کارشناسان پزشکی آنلاین، به این ترتیب، سایت ها باید بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو برای آنها آسان برای پیدا کردن در وب ترکیبی مناسب از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو و جذاب طراحی وب سایت هنوز هم می تواند یک وب سایت مراقبت های بهداشتی را از رقبا جدا کند.

در این مقاله، ما در حال رسیدن به برخی از اسرار واقع گرایانه برای بهینه سازی وب سایت های مراقبت های بهداشتی برای موتورهای جستجو است که می توانند وبسایت شما را در جستجوی بیشتری جستجو کنند.

ایجاد محتوای منحصر به فرد و آموزنده برای انسانها

این که آیا این یک وب سایت برای آموزش مردم در مورد مسائل مربوط به سلامت مختلف و یا ارائه خدمات پزشکی است، باید مطالب منحصر به فرد و آموزنده را برای انسان ها، نه برای موتورهای جستجو، بنویسید و منتشر کنید. شما باید وب سایت مراقبت های بهداشتی خود را با محتوای با کیفیت به صورت منظم به روز کنید. همانطور که در دیابت 365 دیده می شود، آنها یک وب سایت جداگانه برای وب سایت خود دارند که در آن آنها به طور مرتب مطالب با کیفیت مربوط به دیابت و بیماران دیابتی را برای حفظ کاربران خود درگیر می کنند. به طور مشابه، بهتر است اگر همیشه سعی کردید مطالبی را که بیشتر مربوط به خدمات ارائه شده شما هستند، منتشر کنید و مخاطبان مورد علاقه و مفید را داشته باشید. این نه تنها سایت شما را آسان می کند در موتورهای جستجو جستجو کند، بلکه باعث می شود که شما نیز در صنعت قدرتمند شوید.

با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند عاقلانه استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی هدفمند عاقلانه در محتوا و زمینه های مختلف وب سایت مانند عناوین، شرح ها و برچسب های متا بهترین راه برای ایجاد وب سایت مراقبت های بهداشتی در موتورهای جستجو است. هر کلمه کلیدی اگر به صورت عاقلانه استفاده شود، به بازدیدکنندگان شما بیشتر می شود. ابزارهای کلیدی مختلف مانند Google Keyword Planner می توانند برای پیدا کردن کلمات کلیدی رقابتی کمتری استفاده کنند که شما به راحتی می توانید بدون هزینه های زیادی تلاش و زمان را رتبه بندی کنید.

تمرکز بر روی UX

در این دنیای دیجیتال، افراد بیشتر و بیشتر در وب جستجو می کنند تا از طریق خواندن وبسایت ها و وب سایت های مرتبط با سلامت اطلاعات را کنترل کنند. اما زمانی که آنها یک ساختار ضعیف پیدا می کنند و قادر به دیدن آنچه که دقیقا می خواهند، آنها فقط به سایت دیگری که تجربه کاربر عالی را ارائه می دهد حرکت می کند. اگر شما واقعا بخواهید آنها را با تجربه کاربر براق ارائه دهید، کاربران خود باید هنگام طراحی یک وب سایت مراقبت بهداشتی تمرکز اصلی خود را داشته باشند. دکمه Call to action (CTA) را آسان و آسان می کند و تمام اطلاعات تماس و اطلاعات را قابل تشخیص می دهد.

راحت ساختن

ناوبری سایت یکی از عناصر حیاتی برای اطمینان از اینکه کاربران وبسایت بدون نیاز به مشکلات مواجه می شوند، به راحتی اطلاعات و مواد مورد نظر را پیدا خواهند کرد. ناوبری سایت آسان و ساده می تواند تلاش های بهینه سازی وب سایت شما را در نهایت به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به ارمغان بیاورید. یک وبسایت که برای حرکت آسان است، کاربران بیشتری را جذب و ترافیک را در وب سایت ها افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی از وبسایت خود در جستجوی دقیق مورد نظر خود از طرف شما عبور کنند.

بهینه سازی برای موبایل

سازگاری موبایل یکی از موارد ضروری برای هر وب سایت است و وب سایت مراقبت بهداشتی شما نیز باید یک طراحی وب بسیار پاسخگو داشته باشید تا مطمئن شوید که در اندازه صفحه نمایش های مختلف کار خواهد کرد. مردم بیشتر و بیشتر از دستگاه های تلفن همراه خود مانند تلفن های هوشمند و قرص استفاده می کنند زمانی که نیاز به پیدا کردن برخی از دانش و اطلاعات مربوط به سلامت برای حفظ سلامت خوب است. نمایندگی تلفن همراه گوگل نیز نشان می دهد که پاسخگویی تلفن همراه یکی از عوامل رتبه بندی حیاتی است تا رتبه های بالا را در صفحات نتایج موتور جستجو حفظ کند؛ زیرا گوگل اکنون سایت هایی را در بالای صفحه نگه می دارد که در دستگاه های تلفن همراه آسان است.

ایجاد برخی از لینک های کیفیت

پیوند ساختمان برای هر وب سایت برای انجام کار در موتور جستجو بسیار حیاتی است و شما همچنین باید یک مقدار مناسب از لینک های با کیفیت برای وب سایت مراقبت های بهداشتی خود را برای رتبه بندی آن بالاتر. برای این منظور، می توانید پست های مهمان را در وب سایت های مربوطه بنویسید تا پیوند به وب سایت خود را دریافت کنید. وب 2.0، نظرات وبلاگ و کمک به سایت های Q & A مانند Quora، روش شناخته شده ترین لینک های ساختمانی هستند که می توانید برای وب سایت مراقبت های بهداشتی خود داشته باشید. با این حال، اگر شما بر روی کیفیت لینک ها به جای مقدار کمی تمرکز کنید تا نتایج بهتر به دست آورید، این کار کمک خواهد کرد.

ایجاد رسانه های اجتماعی قوی

رسانه های اجتماعی نه تنها ترافیک بیشتری را در وب سایت شما به ارمغان می آورد، بلکه به شما کمک می کند تا ارتباطات خود را با افراد متداول برقرار کنید. ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی برای وب سایت مراقبت های بهداشتی خود را در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و به طور مرتب محتوای کافی برای نگه داشتن پیروان خود در وب سایت خود داشته باشید. وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn می توانند کاربران مربوطه را در وب سایت خود به ارمغان بیاورند که می توانید با ارائه مطالب با کیفیت و خدمات قابل اعتماد به مشتریان خود تبدیل کنید.
  • ۹۷/۱۲/۱۷
  • amin sh